ΣΚΕΨΕΙΣ - ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

 



Έχοντας ερωτευτεί και κατοικήσει αιώνες μες στη θάλασσα έμαθα γραφή και ανάγνωση.

Οδυσσέας Ελύτης


10/08/2018


Φυσάει απόψε πολύ σε αυτό το νησί. Το δωμάτιο είναι μέσα σε μια καταπράσινη έκταση, γεμάτη διαφόρων ειδών δέντρα. Τα φύλλα τους κινούνται σε έναν ρυθμικό χορό. Ο αέρας γυρίζει μέσα στο δωμάτιο και χαρίζει ένα χάδι σχεδόν μητρικό. Στο βάθος ακούγεται ο απόηχος της θάλασσας. Από την τηλεόραση ακούγεται ραδιόφωνο "δεύτερο πρόγραμμα ", δίπλα μου το τελευταίο (αυτοβιογραφικο )βιβλίο του #Γιάλομ . 
Η φωνή μέσα στο κεφάλι μου σχολιάζει πως το σκηνικό είναι "φουλ " μεσήλικο.
Απαντώ πως το απολαμβάνω.
Η φωνή συνεχίζει. ... μεγαλώνεις! ! !
Δεν απαντώ, τακτοποιώ τσιγάρα και τασάκι δίπλα μου.
Η φωνή. ..περιμένει. ...
Το μόνο που μεγαλώνει σταθερά εδώ και δύο χρόνια είναι η αυτοεκτίμηση μου...ή αυτό-φροντίδα, η αυτό -εμπιστοσύνη, η μαγεία να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην κάθε μέρα. . . ή σπουδαιότητα των επιλογών.
Επιλογές. Μια τέτοια ήμουν για σένα σε μια αυθόρμητη παράκαμψη της ροής σου, ευτυχώς.
Για σένα που είσαι εδώ σαν τον αέρα που φυσά ... αυτονόητα.
Σε ευχαριστώ.
(Η φωνή .... τσιμουδιά μάλλον έχει στρέψει προς το παράθυρο και απολαμβάνει το αεράκι ).


Ιωάννα Κ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις